H2N ny Handy-Recorder från Zoom

H2N
När Zoom H2 kom blev den snabbt en storsäljare. Nyligen kom uppföljaren H2N som bland annat har samma mikrofoner som storebror H4N och spelar in i 90° XY stereo eller MS-stereoformat (Mid-Side). Tack vare denna teknik kan man reglera stereobilden ändå upp till 360°. H2N har fått en ny design, större display och ännu enklare handhavande. Batteritiden har förlängts till över 10 timmar och minneskapaciteten har utökats. En av de stora nyheterna är också att H2N levereras med det kända ljudredigeringsprogrammet  Wavelab LE7 utan kostnad. H2N finns i skrivande stund i lager för omgående leverans i e-butiken.
 

3 reaktioner på ”H2N ny Handy-Recorder från Zoom

  1. Hej

    Jag läste att det skall finnas en svenskspråkig manual för Zoom H2n, men jag kan inte hitta den. Kan ni hjälpa mig?
    (Detta läste jag: H2N När Zoom H2 kom blev den snabbt en storsäljare. Nyligen kom … Missa inte att manualen finns på svenska och går att ladda ner som PDF i e-butiken.)

    Hälsningar Pelle Hägg
    pellehagg@gmail.com

  2. Hej! Ledsen, du har nog blandat ihop två inlägg. Det första citatet kommer från H2N posten men det andra om manualen kommer från inlägget om Olympus LS-5. Tyvärr finns det ingen svensk manual till H2N. Tipset är att plocka upp pdf manualen och klippa och klistra till google translate eller liknande. Du är också välkommen att ringa om det är något specifikt som du undrar så ska vi försöka hjälpa dig vidare.

    1. Tack för det snabba svaret. Eftersom jag inte hittade nånting på nätet så har jag redan påbörjat min google translate eftersom pdf-filen är så skyddad att man inte kan få in den i Word för en vidare behandling.
      Mvh. P.Hägg

Kommentera

